हो म बहुला हुँ ।

Posted: January 29, 2011 in My Creations, Nepali Litereture, Poems
Tags: , , , , , , ,

उनिहरु ले भने,

खै कुन ढुङ्गामा अनि मुर्तिमा ईश्वर भेटिन्छ अरे,

उनिहरु ले भने हामी हिन्दु, ऊ त्यो ख्रिष्टियन,

अनि त्यो चाहिँ मुसलमान अरे,

फेरी भने, हामी ब्राम्हण, त्यो अछुत-

अनि तिनिहरू चाहिँ म्लेच्छ अरे।

मैले ढुङ्गा पुज्न रुचाँइन,

मैले मान्छे – मान्छेमा विभेद गर्न जानिँन,

मैले ईश्वरलाई कुनै नाम दिन सकिनँ-

यसैकारण,

मलाई बहुलाएको आरोप लगाइयो ।

 

उनिहरु ले शीवलाई सर्वशक्तिमान मात्र देखे,

मैले शीवलाई भाङ्ग-धतुरो खानेपनि देखेँ,

उनिहरु ले विष्णुलाई पालक मात्र देखे,

मैले व्रिन्दालाई गरेको छल पनि देखेँ,

उनिहरु ले रामलाई आदर्श-न्यायी मात्र देखे,

मैले सीतामाथी भएको अन्याय पनि देखेँ,

उनिहरु ले कृष्णलाई आदर्श-पूरुष बनाए,

मैले कृष्णको छल-कपट पनि देखेँ,

मैले भनेँ- कृष्ण ‘क्याशानोभा’ थियो,

उताबाट फ्याट्ट प्रतिउत्तर आयो-

तँ बहुला होस ।

 

मैले ईश्वर एउटै हो-साझा हो भनेँ,

उनिहरु ले अनगिन्ति नाम दिसकेका रहेछन्,

मैले भने मानवसेवा परमधर्म हो,

उनिहरूका ढुङ्गा अनि मुर्तिहरू टड्कारो रहेछन,

उनिहरूको एष्ट्रेझैँ फुस्रो ओठहरूबाट आवाज निस्कियो,

तँ वंशको कलंक होस- तँ बहुला होस,

अनि पाप-पूण्यका पुराना काहनी सुनाइए,

ती काहनीमा भीष्म- अभीमन्यू थिएनन्

न त एकलब्य-रावण नै थिए ।

 

हो म बहुला हुँ,

मलाई तिम्रो वैकुण्ठ जानु छैन,

मेरो ‘युटोपिया’ यसै धरतीमा छ,

ती निर्दोष कलिला ओठहरूमा हाँसो हेरेका छौ?

मेरो ईश्वर त्यही हो-आर्शिवाद त्यही हो,

एक मूँठी गाँसका लागि लडीरहेका को-

पेट भर्न सक्दा- मेरो स्वर्ग पनि त्यही हो ।

मलाई ऋचाहरुले पेट अनी पञ्चामृतले तिर्खा मेट्नु छैन,

अरूले छोएको खाएर नर्क जाने डर पनि ममा छैन् ।

मलाई मन्दिर बनाएर वैकुण्ठमा बस्ने रहर छैन

म पाठषाला बानाएर पीषाच हुन तयार छु ।

चाहे जेसुकै उपमा किन नदिउन,

अहँ-

म बाहिर उभिएको त्यो अशाहयलाई लात्ति मारेर

त्यो ढुङ्गोमा म दुध चढाउन सक्दिन ।

74834_1629836302036_1120464657_31766612_8308840_a[1]

The god lies inside and the helpless lies outside-

when will we be able to distinguish what Humanity!

Comments
  1. pkhatiwada says:

    No matter how critical i am with the hindu-ill traditions(i am not all against Hinduism), onething is sure..It is the most liberal of all religions…

  2. Bhawesh Mishra says:

    Can’t comment a single word on creativity…. that is par beyond anything I have encountered amongst my friends… want to say though, about the content..

    Didn’t expect a guy like you with mature thoughts still wasting his creativity on shits like religion. And most irritating was your comment. Every bit of religion is ultimate shit… don’t compare one shit with other to state that either is better….

    My friend! when will we learn … I guess that part of our double helix and brown part of our brain has degenerated….
    Just glance around yourself…. I am sure none of us will miss to see that religion has always given humanity more pangs than any other thing…..

    These things are absolute with very little or no hope of renaissance… and things that don’t change with time are bound to doom….

  3. pkhatiwada says:

    there are some ‘shits’ in our religion bt u cant say whole spiritual thing is a shit… I was talkin abt these darkholes…
    About my comment… if i was writing these things abt muslims..i dunno what i would be doin by now… We people from hinduism have the right/freedom to argue with religious principles which probably no other religion have…
    About my views of the religion…the content probably makes it clear…

  4. ojesh says:

    nice man and found to be influenced by many things u have read

Leave a Reply

